Jak to namontovat Jak to namontovat? Jak moc to mám utáhnout? Co na to potřebuji? S tím si nelamte hlavu, pro produkty zakoupené u nás poskytujeme zdarma technické poradenství online.

SEFIS D20 sklopný moto stojan přední a zadní set

SEFIS D20 sklopný moto stojan přední a zadní set


zcela unikátní skládací stojan na motorku
lze snadno a rychle vyklopit, použít a znovu sklopit pro snadné uskladnění a převoz
snadno ovladatelný pojistný šroub
navzdory kompaktnosti nosnost jednoho stojanu až 200kg na jednu stranu motocyklu
celková nosnost až do váhy motocyklu 400kg
vysoce kvalitní ocel, precizní zpracování, silný trubkový profil
velká vinylová kolečka s ložisky
dodáván s adaptéry dle výběru při nákupu
kompatibilní se všemi adaptéry, další lze dokoupit
šířku stojanu je možné upravit stlačením / roztažením pomocí rukou
jistící šroub adaptéru pro zamezení pohybu adaptéru
obsah balení: 2x stojan na motorku a adaptéry podle výběru Celý popis
1 ks
Adaptéry zadní stojan:
Expedujeme do 3 dnůZboží máme na externím skladu, obvyklé dodání 1-3 pracovní dny na expediční sklad Skladem e-shop
Cena s DPH
2 499 Kč
Cena bez DPH
2 065 Kč bez DPH
Počet

Záruka 24 měsíců
Kód: SM-187607_146
EAN: 8596395187607
Výrobce: SEFIS
Nové
Potřebujete poradit? Kontaktujte nás na telefonním čísle: +420 732 156 355

SEFIS D20 sklopný moto stojan přední a zadní set

   






Unikátní skládací sklopný systém


U nového moto stojanu D20 vytvořeného přímo podle našeho vlastního návrhu pro vás máme doslova unikát. Jedná se o sklopný systém, který Vám umožní během několika málo vteřin stojan složit a opět rozložit podle potřeby.
Použití je velmi jednoduché. Ramena stojanu jsou zajištěna v těle mechanismu masivním ručním šroubem. Při rozložení a složení Vám stačí pouze šroub povolit a vytáhnout. 






 

Složená výška pouhých 11 centimetrů
 

Náš moto stojan je nepostradatelným pomocníkem pro servis, údržbu motocyklu a dlouhodobé garážování. Díky jeho sklopným ramenům lze kompaktně složit a jednoduše uskladnit, zavěsit na zeď nebo snadno převážet v autě.






Odolná konstrukce s nosností až 200kg


Materiály stojanu jsou kombinací pevné slitiny hliníku a silné oceli. Díky tomuto spojení je zároveň lehký a pevný. Jeho nosnost je až 200kg na jednu stranu motocyklu. Je třeba si uvědomit, že stojan podpírá pouze jedno kolo a drží tedy pouze polovinu váhy celého motocyklu a lze tedy využít s motocykly až do váhy 400kg.

 

Velký výběr předních a zadních adaptérů

 

Sklopný stojan D20 je vhodný pro většinu motocyklů. Pro nastavení šířky stojanu jsou adaptéry polohovatelné do stran a pokud by i to bylo pro nezvykle úzké nebo široké motocykly málo, samotný stojan lze opřením o zem rukama stlačit nebo roztáhnout až o dalších 5 centimetrů, aniž by došlo k jakémukoli poškození. Jaký adaptér vybrat pro Vaši mašinu? Není to nic složitého. Mrkněte na návod s fotografiemi u obrázků produktu.

Přední:
Trny – pro motocykly co mají ze spodní strany vidlic otvor
Single – pro motocykly s radiálními brzdiči
Vidle – Pro motocykly s axiálními nebo radiálními brzdiči

Zadní:
Háky – pro motocykly s rolnami
Packy – pro motocykly co nemají rolny pro zvednutí přímo za kyvnou vidlicí

Univerzální:
2v1 – lze použít jako hák nebo jako přední single




 





Univerzální přední i zadní stojan


Jistě jste si všimli, že v naší nabídce najdete přední a zadní stojan D20. Čím se liší? Pouze přiloženým adaptérem. Samotné tělo stojanu je univerzální a pokud si zakoupíte přední stojan s trny, tak k tomu abyste jej mohli používat jako zadní stojan postačí dokoupit vhodné zadní adaptéry- poté je pouze přehodíte za stávající.





Zaručená stabilita a velká vinylová kolečka


Mnoho z nás mělo i špatnou zkušenost s neodolným a levným stojanem na malých plastových kolečkách. Model D20  je pevný a stabilní a má kvalitní kolečka s pouzdřenými ložisky pro dlouhou životnost a vinylový plášť zabraňující smyku na hladkém povrchu.

 








Vložky pro servisní pin


Stojan D20 je vybavený vložkami pro servisní pin se závitem M6. Samotný pin můžete dokoupit v naší nabídce. Servisní pin je praktický kolíček pro odložení matek, osek nebo zavěšení brzdových třmenů během provádění servisu.