• Sada
Jak to namontovat Jak to namontovat? Jak moc to mám utáhnout? Co na to potřebuji? S tím si nelamte hlavu, pro produkty zakoupené u nás poskytujeme zdarma technické poradenství online.

Řetězová sada EK ‘ORIGINAL EK + JT se zlatým řetězem řady MVXZ2 - nejpoužívanější

Řetězová sada - Řetěz EK, řada MVXZ2, ve zlaté barvě, těsněný QX-kroužkem. Ocelové kolečko a rozeta JT. Celý popis
4 ks
Expedujeme do 3 dnůZboží máme na externím skladu, obvyklé dodání 1-3 pracovní dny na expediční sklad Skladem e-shop
Cena s DPH
4 067 Kč
Cena bez DPH
3 361 Kč bez DPH
Počet

Záruka 24 měsíců
Kód: STF-106-029
Výrobce: EK + JT
Potřebujete poradit? Kontaktujte nás na telefonním čísle: +420 732 156 355

Řetěz 520 MVXZ2   

Ve střední třídě řetězů do 750 ccm je 520 MVXZ trefou hlavně proto, že je použitelný až do 1 000ccm. Tudíž je vhodnou alternativou (a jedinou na trhu), k nejdražším, nejlepším řetězům pro silné stroje. Je suverénně nejpevnější a jako jediný má ZST a je těsněný QX-kroužkem.

Typické motorky: Kawasaki Z800, Ducati Monster 900, Honda NC 750, Suzuki DL 1000 V-strom, závodní superbiky s přestavbou na rozměr řetězu 520.

 

Řada MVXZ   

Řetězy ze stejného ranku jako originální řetězy v nových motorkách. Je ve stejných rozměrech jako SRX, tedy 520, 525 a 530, tedy pro motorky od 600 ccm do 1 100 ccm. Je o něco pevnější a o něco širší, protože má o něco širší destičku. Je proto o něco těžší a vydrží déle než SRXko. Akorát ho nedáte na off-roady, protože se tam prostě nevejde. Zato ho můžete mít ve zlaté barvě.

 

Informace o výrobci řetězů - EK

Řetězy EK vyrábí japonská firma Enuma Chain již od druhé světové války. Ano, takhle dlouho. Ke všemu, co dělají, přistupují s pověstnou japonskou precizností a zároveň nepřestávají inovovat. Přišli například jako první s těsněním řetězu O-kroužkem, který prodlužuje životnost řetězu až o 50 % oproti netěsněnému řetězu. Poměrně novinkou je i technologie ZST. Díky ní nemusíte opakovaně napínat řetěz během záběhu = cca prvního tisíce kilometrů.

Je to jediný výrobce řetězů, který vyhověl přísným nárokům stroje Kawasaki H2R.    

EK řetězy používají profesionální závodní týmy na celém světě od MotoGP, MXGP, přes Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.

Navíc si můžete vybírat ze spousty barevných provedení.

 

Ocelová kolečka a rozety JT

Ocelové rozety vyrábí JT pouze z té nej C49 vysokouhlíkové oceli a přední kola jsou z chrommolybdenové oceli.

 

Informace o výrobci řetězových kol - JT sprockets

JT Sprockets je leader na trhu s kolečky a rozetami, který prodává více zboží než všichni ostatní výrobci dohromady. Má k tomu moderní továrnu plnou CNC strojů, které zpracovávají ty top materiály, jaké se používají. A mají jich hodně. Prakticky na jakoukoli motorku či čtyřkolku.

Parametry

Řetězové kolečko:
JTF 1423-17
Řetězová rozeta:
JTR 486-42
Řetěz:
520 MVXZ2
Počet článků řetězu:
116
Originální počet článků řetězu:
114
Typ spojky EK řetězu:
Nýtovací MLJ
Originální počet zubů:
ANO
ZST technologie jako standard EK řetězu:
ANO

Tento produkt je kompatibilní s:

SUZUKI GSX-R 1000 (2009 - 2016) Modifikace na rozměr řetězu 520

Další produkty ve stejné kategorii