• Sada
Jak to namontovat Jak to namontovat? Jak moc to mám utáhnout? Co na to potřebuji? S tím si nelamte hlavu, pro produkty zakoupené u nás poskytujeme zdarma technické poradenství online.

Řetězová sada EK ‘ORIGINAL EK + JT s řetězem řady SRO6 - nejpoužívanější

Řetězová sada - Řetěz EK, řada SRO6, těsněný O-kroužkem. Ocelové kolečko a rozeta JT. Celý popis
16 ks
Expedujeme do 3 dnůZboží máme na externím skladu, obvyklé dodání 1-3 pracovní dny na expediční sklad Skladem e-shop
Cena s DPH
2 817 Kč
Cena bez DPH
2 328 Kč bez DPH
Počet

Záruka 24 měsíců
Kód: STF-103-073
Výrobce: EK + JT
Potřebujete poradit? Kontaktujte nás na telefonním čísle: +420 732 156 355

Řetěz 520 SRO6   

V základní kategorii řetězů do 650 ccm je 520 SRO6 nejužší a tím pádem je nejvhodnější pro úzká vodítka řetězů sportovních endur nebo motokrosek. Je zároveň nejlehčí a nejpevnější a jako jediný na trhu má ZST.

Typické motorky: Yamaha XT 600E, Suzuki DR 650, KTM LC4 640, KTM 390 Duke, Honda CB 500 F, Yamaha R3

 

Řada SRO   

Kvalitní O-kroužkový řetěz sedí na podobné motorky jako DEX řada, ale větší kubatury. Je vyroben z o něco kvalitnějších materiálů než DEX, je tužší, pevnější, lehčí. Navíc má ZST technologii, díky které nemusíte opakovaně napínat nový řetěz během prvních tisíc km. Na druhou stranu má pouze O-kroužek, nikoli QX kroužek. Sečteno a podtrženo, životnost je zhruba stejná jako u DEXu, ale navíc má ZST, komponenty má stejné jako řetězy vyšších řad a dáte ho na silnější motorky. Dělá se v rozměrech 428, 520, 525, 530, 630.

 

Informace o výrobci řetězů - EK

Řetězy EK vyrábí japonská firma Enuma Chain již od druhé světové války. Ano, takhle dlouho. Ke všemu, co dělají, přistupují s pověstnou japonskou precizností a zároveň nepřestávají inovovat. Přišli například jako první s těsněním řetězu O-kroužkem, který prodlužuje životnost řetězu až o 50 % oproti netěsněnému řetězu. Poměrně novinkou je i technologie ZST. Díky ní nemusíte opakovaně napínat řetěz během záběhu = cca prvního tisíce kilometrů.

Je to jediný výrobce řetězů, který vyhověl přísným nárokům stroje Kawasaki H2R.    

EK řetězy používají profesionální závodní týmy na celém světě od MotoGP, MXGP, přes Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.

Navíc si můžete vybírat ze spousty barevných provedení.

 

Ocelová kolečka a rozety JT

Ocelové rozety vyrábí JT pouze z té nej C49 vysokouhlíkové oceli a přední kola jsou z chrommolybdenové oceli.

 

Informace o výrobci řetězových kol - JT sprockets

JT Sprockets je leader na trhu s kolečky a rozetami, který prodává více zboží než všichni ostatní výrobci dohromady. Má k tomu moderní továrnu plnou CNC strojů, které zpracovávají ty top materiály, jaké se používají. A mají jich hodně. Prakticky na jakoukoli motorku či čtyřkolku.

Parametry

Řetězové kolečko:
JTF 565-15
Řetězová rozeta:
JTR 478-46
Řetěz:
520 SRO6
Počet článků řetězu:
114
Originální počet článků řetězu:
114
Typ spojky EK řetězu:
Závlačka SKJ
Originální počet zubů:
ANO
ZST technologie jako standard EK řetězu:
ANO

Tento produkt je kompatibilní s:

KAWASAKI ER-6n (2006 - 2017)

Další produkty ve stejné kategorii