Motorový olej YACCO LUBE DE 0W30, 1 L

30581
1 ks
1,00 kg
Expedujeme do 3 dnůZboží máme na externím skladu, obvyklé dodání 1-3 pracovní dny na expediční sklad Skladem e-shop
Cena s DPH
357 Kč
Cena bez DPH
295 Kč bez DPH
Počet

Záruka 24 měsíců
Kód: MY 30581
EAN: 3369913058254
Výrobce: YACCO
Potřebujete poradit? Kontaktujte nás na telefonním čísle: +420 732 156 355

Plně syntetický motorový olej pro moderní osobní a lehké dodávkové automobily.

Navržený pro nejnovější naftové motory (s filtrem DPF nebo bez filtru) a benzinové (s turbodmychadlem nebo bez něj), které splňují emisní normu Euro 4 nebo vyšší.

LUBE DE 0w30 byl oficiálně schválen BMW (BMW Longlife 0w30) a Mercedes-Benz (MB schválení 229.51).
LUBE DE 0w30 také možno použít ve starších motorech BMW, které vyžadují použití BMW Longlife 01 a 98 (nafta a benzín), stejně jako Mercedes-Benz 229.5 a 229.3 (pouze nafta).
Také vhodný pro použití v jiných motorech vyžadujících olej specifikace 0w30 ACEA C3, na příklad Subaru, Suzuki, Mitsubishi, Mazda, Honda.

  • Specifická hmotnost při 20°C kg/m3
  • Viskozita při 40°C mm2/s 63.3
  • Viskozita při 100°C mm2/s 11.5
  • Viskozitní index 178
  • Bod tuhnutí °C -45
  • Bod vzplanutí °C <220
  • Dynamická viskozita při - 35°C mPa.s 6000

Vlastnosti a výhody:

  • Syntetická formulace poskytuje neuvěřitelnou odolnost vůči oxidaci.
  • Zvyšuje výkonnost a prodlužuje životnost motoru.
  • Viskozita 0w znamená rychlejší cirkulaci oleje při nízkých teplotách.
  • Okamžité a optimální mazání od okamžiku startu motoru.
  • Vysoká viskozita HTHS: vynikající smyková odolnost při vysokých teplotách.
  • Zvýšená ochrana motoru i za extrémních podmínek.
  • Obsahuje nižší obsahy síranových popílků, fosforu a síry (mid SAPS formulace) pro delší životnost filtrů DPF a katalyzátorů.

Schválení:
BMW Longlife-04 (překračuje BMW Longlife-01)
Mercedes-Benz MB 229.51 (přesahuje MB 229.31)

Specifikace:
ACEA C3

Parametry

Typ:
plně syntetický
Balení:
1 l
Viskozita:
0W-30
Specifikace a schválení:
ACEA C3

Další produkty ve stejné kategorii