• Vyprodáno
Jak to namontovat Jak to namontovat? Jak moc to mám utáhnout? Co na to potřebuji? S tím si nelamte hlavu, pro produkty zakoupené u nás poskytujeme zdarma technické poradenství online.

Motorový olej Shell Rimula R5 E 10w-40 4L

Specifikace Shell Rimula R5 E 10W-40 4 l Popis produktu Specifikace: API CI-4, CH-4, CG-4, CF-4; ACEA E7, E5, E3; DHD-1; Cummins CES 20078, 77, 76, 72, 71; EO-M,EO-M+; MAN M3275; MB 228.3; RLD-2; Volvo VDS-3, VDS-2. Shell Rimula R ... Celý popis
4,00 kg
Na dotazInformace o dostupnosti bude poskytnuta na dotaz zákazníka. U zboží nejsme schopni předem uvést jeho dostupnost, která závisí na dostupnosti zboží u výrobce/dodavatele Neznámá dostupnost
Cena s DPH
669 Kč
Cena bez DPH
553 Kč bez DPH
Počet

Záruka 24 měsíců
Kód: SK1034
EAN: 5011987026421
Potřebujete poradit? Kontaktujte nás na telefonním čísle: +420 732 156 355
Specifikace Shell Rimula R5 E 10W-40 4 l Popis produktu Specifikace: API CI-4, CH-4, CG-4, CF-4; ACEA E7, E5, E3; DHD-1; Cummins CES 20078, 77, 76, 72, 71; EO-M,EO-M+; MAN M3275; MB 228.3; RLD-2; Volvo VDS-3, VDS-2. Shell Rimula R5 E využívá vybrané syntetické základové oleje a přísady, které zaručí úsporu paliva a ochranu v širokém rozmezí tlaků a teplot, jež se vyskytují v moderních motorech, aby tak vyšel vstříc potřebám uživatelů vozových parků těžkých nákladních vozidel a autobusů. Kombinace základových olejů na bázi syntetické technologie a pokrokového systému přísad poskytuje vynikající ochranu i při nízkých teplotách. Lepší nízkoteplotní vlastnosti oleje pomáhají chránit motor při tzv. studených startech. Aplikace: Shell Rimula R5 E je schválen rozsáhlou řadou výrobců motorů pro použití téměř ve všech nejnovějších motorech. Je vynikající volbou pro uživatele vozových parků v místech s velkými teplotními rozdíly – jeden olej chrání bez ohledu na roční období. Navíc Shell Rimula R5 E nabízí potenciál pro snížení spotřeby paliva, čímž přímo přispívá ke snižování provozních nákladů. Vhodný pro Euro 2, 3 a některé motory Euro 4.

Další produkty ve stejné kategorii