• Sada
Jak to namontovat Jak to namontovat? Jak moc to mám utáhnout? Co na to potřebuji? S tím si nelamte hlavu, pro produkty zakoupené u nás poskytujeme zdarma technické poradenství online.

Řetězová sada EK ‘ORIGINAL EK + SUPERSPROX s řetězem řady DEX - nejpoužívanější

Řetězová sada - Řetěz EK, řada DEX, těsněný QX-kroužkem. Ocelové kolečko a rozeta SUPERSPROX. Celý popis
Na dotazInformace o dostupnosti bude poskytnuta na dotaz zákazníka. U zboží nejsme schopni předem uvést jeho dostupnost, která závisí na dostupnosti zboží u výrobce/dodavatele Neznámá dostupnost
Cena s DPH
2 757 Kč
Cena bez DPH
2 279 Kč bez DPH
Počet

Záruka 24 měsíců
Kód: STF-401-099
Výrobce: EK + SUPERSPROX
Potřebujete poradit? Kontaktujte nás na telefonním čísle: +420 732 156 355

Řada DEX   

Základní řetěz od japonského výrobce, v japonské kvalitě, s QX kroužkem za skvělou cenu. Vyrábí se v rozměrech 520, 525, 530. Kupte si jej, pokud máte sportovní či cestovní enduro nebo jste motokros hobík. Případně se šikne na lehký streetový stroj, malý chopper apod. do 500 ccm (to v případě  rozměru 520). 525 je pro streetové motorky do 750 ccm. 530 je pak do 900 ccm.

 

Informace o výrobci řetězů - EK

Řetězy EK vyrábí japonská firma Enuma Chain již od druhé světové války. Ano, takhle dlouho. Ke všemu, co dělají, přistupují s pověstnou japonskou precizností a zároveň nepřestávají inovovat. Přišli například jako první s těsněním řetězu O-kroužkem, který prodlužuje životnost řetězu až o 50 % oproti netěsněnému řetězu. Poměrně novinkou je i technologie ZST. Díky ní nemusíte opakovaně napínat řetěz během záběhu = cca prvního tisíce kilometrů.

Je to jediný výrobce řetězů, který vyhověl přísným nárokům stroje Kawasaki H2R.    

EK řetězy používají profesionální závodní týmy na celém světě od MotoGP, MXGP, přes Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.

Navíc si můžete vybírat ze spousty barevných provedení.

 

Přední kolečka mají stejně jako ocelové rozety od Supersprox zesílené zuby pro delší životnost a jsou odlehčená. Samozřejmostí už dnes je samočistící drážka pro offroady.

 

Zadní ocelová rozeta je vhodná prakticky pro všechny typy a styly motorek a jezdců. Povrch je ze dvou vrstev - oceli a zinku, čímž lépe odolává korozi. Ano, je trochu těžší než hliníková, ale zato je levnější a dále vydrží.

 

Informace o výrobci řetězových kol - Supersprox

Supersprox je rodinná firma, která již od roku 1959 vyrábí ve Walesu rozety a kolečka. A vyrábí je sakra dobře. Dodává do prvovýroby pro značky jako KTM či Husqvarna, prakticky v každém motosportu má mistra světa (celkem jich posbíral 65 mezi lety 1959-2016). Supersprox je jediný výrobce, který pokrývá všechny typy motorek a to v nekompromisní kvalitě.

 

Čím se liší Supersprox od konkurence?

  • Zesílené zuby. Zvýšila se tak životnost nejen koleček samotných, ale i řetězu a tím celé řetězové sady až o 10%.
  • Přesnost výroby ozubení a tvar U-drážky vhodný i pro nejnovější typy japonských řetězů s větším průměrem válečku. Díky správným rozměrům prodlužuje životnost.
  • Vyřezávání odlehčení laserem. Výsledný produkt jednak lépe vypadá, ale hlavně má díky tomu každý konkrétní typ ideální poměr váhy a pevnosti.

Vysoká kvalita povrchové úpravy. Ocelové rozety mají 3-vrstvý povrch pro dlouhou životnost a extra odolnost proti korozi.

Parametry

Řetězové kolečko:
CST-569:14
Řetězová rozeta:
RFE-460:50
Řetěz:
520 DEX
Počet článků řetězu:
110
Originální počet článků řetězu:
110
Typ spojky EK řetězu:
Závlačka SKJ
Originální počet zubů:
ANO

Tento produkt je kompatibilní s:

KAWASAKI KLX 300 R (1997 - 2002)

Další produkty ve stejné kategorii